|
کد خبر: ۲۱۹۱۸۷

فیلم| ایرانی ها لاکچری تر هستند یا آلمانی ها؟

فیلم| ایرانی ها لاکچری تر هستند یا آلمانی ها؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از واقعیت های زندگی ایرانی ها در آلمان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، یک ایرانی مهاجر که در آلمان زندگی می کند واقعیت هایی از زندگی در این کشور را با آنچه در فضای مجازی بیان می شود مقایسه می کند.

فیلم ایرانی ها لاکچری تر هستند یا آلمانی ها؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم واقعیت های زندگی ایرانی ها در آلمان

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
مرکل صدراعظم آلمان در یکجا یی فرمودند مسلمانان کشورهای اسلامی جنگ زده به جای اینکه به مکه پناهنده بشن به آلمان پناهنده شدند و ما با آغوش باز آنها را پذیرفتیم در حمله اخیر اسرائیل به غزه مصر اردن ترکیه لبنان مرز هاشون را بروی فلسطین بستند حتی پلیس اردن به سمت پناهندگان تیر اندازی کرد چرا واقعیت را از مردم پنهان میکنید
پاسخ
امیر کرمی فر
-
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
در مورد ماشین های لاکچری و با کیفیت بنز و آئودی و فولکس و تسلا و خیابون ها و شهر های قشنگ چه خبر؟ الان تو آلمان به ازای هر ۱۰۰۰ نفر ۶۲۸ ماشین وجود داره! در حالی که این آمار تو ایران ۱۸۳ نفر در هر ۱۰۰۰ نفره!
تو آلمان با حقوق متوسط یک سالت میتونی مرسدس بنزGLA صفر کیلومتر بخری! ولی تو ایران با حقوق متوسط ۲/۵ سالت یک ساینا
میتونی بخری که۲۵درصد مرسدس بنز هم کیفیت و آپشن نداره‌! احتمالا اصفهانی مقیم آلمان جزء فقرا بوده!
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
نه تو دروغ میگی اونجا خوبه اینجا نفرین شده س ما فقیریم باید بریم اونجا پولدار بشیم
پاسخ
رضا
-
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
انسان هر جای دنیا باشه با خدا باشه ثروتمنده
بی خدا باشه گداست
این رو من تجربه کردم که میگم
خدا یعنی آرامش خدا یعنی ثروت
خدا یعنی عشق
به خدا وصل نمیشی مگه اینکه هر چی تو قرآنش گفته بگی چشم هر چی رو گفته واجبه انجام بدی و هر چی رو گفته ممنوعه انجام ندی
پاسخ
احسان
-
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
حقیقت؟؟؟ جالبه...کشور سگ صفتی مثل آلمان که شرکتاش دارن هزار هزار دلار به اسراییل کمک میکنن ، کشوری که زمان جنگ تحمیلی ایران و عراق چقدر به عراق کمک کرد ، کشوری که نژاد پرستی توش موج میزنه، کشوری که طرفداران غزه رو سرکوب میکنه بعد بیاد از مهاجرت مسلمونا استقبال کنه؟ ههه جالبه ..چرندیات جالبی عرض کردی...مرکل فرمودند؟ خاک تو سر غرب پرستت کنن گدا...تو دیگه چقد کوری دیگه خداییش ، لبنان داره اونور فلسطین اسراییلو جر میده بعد میگی مهاجراشون و میکشه ؟
پاسخ
احسان
-
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بابا تو دیگه کی هستی؟ عجب مخی داری...پیشرفت هر کشوری به تعداد ماشین نسبت به جمعیتشه؟
این آمارو از کجات در آوردی خداییش؟درسته مشکل داریم همه چی الحمدلله گرووونه ولی اگه عقل داشتی میفهمیدی ایران زیر فشار دولتهاییه مثل آمریکا و انگلیس و همین آلمان، جزو معدود کشورهاییه که خودرو تولید میکنه اونم درشرایطی که هیچ قطعه ای بهشون نمیدن و مجبورن سیر تا پیاز ماشینو خودشون بومی سازی کنن
بنده خدا اصفهانیه داره میگه بابا من اینجا دارم جر میخورم ،هزینه اجاره‌ی هر ماهش معادل قیمت جهانی گوشی s23 بعد پولی برای یارو میمونه بخواد مرسدس a کلاس بگیره حتی؟...میگه جرات نداری به پلیس تو بگی ، خونه هاشون لونه مرغه ، آب و برقشون سهمیه ایه ، حتی آب حمام و دستشوییشون غیر قابل شربه، و و و خیلی چیزای دیگه...
درسته اونجا بهترین ماشینا رو داره و اسم در کرده ولی عیب و ایراد کشورشون رو نمیان به من و تو بگن که...کشور خودمون هم عیب و ایراد زیاد داره ولی نباید خوبیهاشو پنهان کنیم و به کسی نگیم و مث تو خود تحقیر باشیم...
کسانی که این پیام رو میخونید،انقدر ناشکر و خودتحقیر نباشید ، بخشی از مشکلاتمون هم تقصیر خود ماهاست ... اگه درست انتخاب میکردیم اینطوری نمیشد که یه کسیو ۸ سال رییس مملکت میکنم و بعد از ۸ سال تازه میفهمیم آقا کیه ، وقتی به خودمون میایم که دیگه دیر شده ...
تو رو خدا یه سرچ ساده تو اینترنت بزنین پیشرفت ایران تو حوزه های مختلف رو ببینید...بعد قضاوت کنید
ان شا الله به حق صاحب عصر و زمان از پی این مشکلات هم خلاص میشیم
پاسخ
مصطفی
-
۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
آقا احسان شما درست می فرمایید اما متاسفانه وضعیت تفکر مردم ما پکیده تر از این حرف هاست که حقیقت را قبول کنند
پاسخ
احسان
-
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
زندگی ایرانی‌های غیرمتخصص در آلمان رو با افغانی‌های غیرمتخصص در ایران مقایسه کنین. اونوقت بگین آلمان بهتره یا ایران. همین الان ک دارین این مزخرفات رو میگین پسر رییس مجلستون اقامت کانادا رو گرفته. من با اون احسان پایینی فرق دارما‌. من واقعیم اون کیکه?
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ما نه به اصلاح طلبان رأی میدیم نه به اصولگرایان غیر از این ها دیگه کسی نیست پس ما رأی نمیدیم
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟